Pashas Uppenbarelse Nummer B-H

Man försöker ta dagarna som det kommer är mitt svar på eran fråga! Vilken fråga tänker ni säkert då och då säger jag bara i din bralla.
De senaste dagarna har varit som en gul strålning på oss alla, så smörj in er ordentligt på armbågarna och undvik små barn som siktar sina huvuden mot era underliv. Tack, då fick jag det sagt!

Förra helgen spenderades på/i/under/över (eller vad man nu säger) Bohus Malmö med mina fullt normala kusiner som alla har IQn över 200.. Hoppas ni förstod ironin. Jag fick åka mini cross! Det ni! Det var verkligen en upplevelse, nära döden. Fyyy. Tänk dig att du sitter på en cross som går till dina knän, den låter som om den skall sprängas i luften vilken sekund somhelst och den VIBRERAR, som en dildo ungefär. Svin läskigt. Men tuff som jag är klarade jag det galant jämfört med min syster som på något vänster lyckades stegra samtidigt som hon inte ens satt på den? Nej utan hon sprang efter. Hon kanske tyckte att det var roligt, det såg iallafall roligt ut! Ibland får man ha lite kul på andras bekostnad.. Muahaha!



Såg även pingvinresan, en 2 timmar lång dokumentär om Pingviner. Det var nog det bästa jag sett iallafall, med erotiska scener när de parar sig och hur andra fåglar försöker picka på mini pingvinerna. Trodde jag skulle avlida när jag såg dom. Typ pälsiga. små. söta. suck.. Jag skall köpa mig en Pingvin!


Pingvinresan var mycket givande..

Ja det var min förra helg. Hoppas ni njööt av informationen eftersom den va så intressant!

Love you not

Shalom

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0