Pashas Uppenbarelse Numero Anusön


Äntligen hemma efter en mycket trevlig långpromenad på ca 2,5 h med våran stenfanatiker Annika i spetsen runt hela jävla Amundön, eller sk anusön av en räka. Vi har tittat på jätte fina hällar och några myror vi hitta på vägen. Fint väder iallafall, skall nog lägga mig och bli brun nu inför Vinterhalvåret som är om ett bra tag, men alltid bra att börja nu. Va i Köpenhamn i helgen med mina små furor Annapanna och Hannahbanana. Meen jag orkar faktiskt inte berätta om denna faktastiska utflykt för er. Hade egentligen ingenting att säga, ville bara rensa luften lite så ni inte tror att jag gått och grävt ner mig i en grop fylld med kokosnötter, så jag skall avsluta med en liten truddelutt.

Löv mi tänder Löv mi sued Ju häv all maj löv in mi tee..



Ha de bra och sola inte

Shalom

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0