Pashas Uppenbarelse Numero Solsken och Potatis

Hej alla små glada, det var väl trevligt av mig att hälsa er välkomna hit? Tro bara inte att jag tycker om er för det.

Underbara veckor framför mig. Har ca 8 prov och en rapport att göra på 3 veckor.. Näämen va kul ska vi dra en liten truddelutt på det? Nej.


Jojo, Hannah & Jag I Skolan I Den Lilla Solen Som Orkade Titta Fram Lite.

Vart är solen som va här så fint och gjorde oss alla bruna för bara nån vecka sen? Den har ju förfan precis vaknat så om den ligger och sover är den för jävla lat. Som alla andra med sina egna felxtider i skolan. Tar inte åt mig. Är för himlans duktig med att hålla tider och vara jätte fokuserad i skolan! Jag vet att ni är avundsjuka! Är väldigt sugen på choklad. Min bror är väldigt rolig för varenda gång vi äter potatis hemma får han för sig att han bara måste ha något sött efter... Kanske är ett släktdrag för jag känner fanimej precis samma. Nej dags att återgå till den roliga och helt underbara studeringsrundan. Tjohejsvej!

Shalom

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0