Pashas Uppenbarelse Numero Vitsippor

Helt sjukt skönt att solen är här tänker alla och vips så vaknar Zeus på fel sida och börjar bråka med Hades och mitt i all sommarvärme börjar det regna och blixtra och åska.. Vart tar denna världen vägen kan man ju undra. Inte vet jag är mitt svar så sluta fråga.

Mycket plugg veckorna framöver. Alltså mycket.. Inte bara mycket mycket utan MYCKET. Känns underbart.. Not.

Sitter och läser om stenar och sedimentära bergsarter visst verkar det ändå himlans intressant? Gnejs är en randig sten och Granit är en prickig sten. Det visste ni inte va. Eller att plagioklas är vit som en torsk och mikrolin laxrosa som en...aa..lax.

Idag har det blåst jätte mycket och ett tag trodde jag att mitt löshår skulle flyga sin kos men mitt i allt hittade jag vitsippor och fick jord på knäna. Hur fan då tänker ni och då tänker jag på den flintskallige mannen i 40 års åldern som satt och försökte gömma sitt gameboy idag på bussen. Men vi alla vet att han precis som jag satt och försökte ta sig in i spökhusets sista trappa på Pokemon Yellow. Fan va jag får lack nofta på det där jädrans spelet. Tur att Anton finns och kan hjälpa mig i svåra tider som dessa. Nu skall jag kolla färdigt på Gossip Girl innan jag ber min nattliga bön om guds tår hår. Adjö eller som jag burkar säga Godmorgon.


På födelsedagsfest för Jocke och Adde som fyllde 18 och 17. Grattis igen och tack för en riktigt kul kväll. Not. Haha. Jo. Nej.Jo.Nej.Okejdå! jaja sluta tjata.blabla.hejsvej! hohooo!

Shalom

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0