Pashas Uppenbarelse Nummer Älska skolan

Hej jag älskar skolan. Längtar inte alls efter studenten nästa år eller så.. Absolut inte.
Fyller dock 18 om 2 veckor och det känns väääldigt bra skall ni veta. Äntligen lite frihet och mer ansvar, Dags att bli en självstänid ung kvinna som bara läser om politik, dricker ett glas rött om dagen och försöker bestämma sig för vilken sort sallad man skall äta till middagen.. Som bara består av sallad (majs och gurka i mitt fall). Är väldigt sugen på ananas.. Och att sluta skolan. Va? Skrev jag att jag älskar skolan? Ni måste sett i syne.. Skönt med studenten nästa år. Tjoho! Hade skolan inte funnits hade mitt liv varit näst intill perfa! Så nu vet ni.


Från lagträffen i Lördags. "Svanprinsessor äter kött".

Shalom

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0