Pashas Uppenbarelse Nummer Makaroner

la la la la la la la life is wonderful
ah la la la la la la life goes full circle
ah la la la la la la life is wonderful
al la la la la


Ätit stuvade makaroner med massa ketchup, försökt plugga geografi och stått på huvudet på min hylla i en timma. Tror ni något av det gick särskilt bra? Icke sa Nicke. Är fortfarande hungrig, boken är ännu inte uppslagen och det är omöjligt att stå på huvudet på min hylla eftersom att den nästan går ända upp till taket. Funderar starkt på att spela lite pokemon eller räkna hur många tår jag har.. Lovar att återkomma när jag räknat klart för det kan ta ett jävla tag eftersom att det fastnat peppar i mina strumpor.

Shalom

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0