090914

Idag har jag gjort ett klipp ( inte jag då utan frisören ).
Det blev en som jag kallar det "fransk lugg" a la Charlotte Gainsbourg, lite åt snedden, och lite fransk.. sådär fint.


Suttit hos Carro hela kvällen och planerat vårt american dream party på fredag med hälsningsfrasen "På fredag är det knulla på".

Lyssna på Pitbulls nya låt "Hotel room".. Anton sa att den sög men att jag skulle gilla den, han hade rätt :(



Dagens citat:

"Könssjukdomar är som Pokemon. Man är inte cool förräns man fått alla" 
                                                               / By Anton.. vem annars? Suck!

Nu är jag för jävla trött så nu går jag och lägger mig. Faast först en omgång Bouncing balls.. eller två :)

Saionara

P


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

HAHA du är fan cpstörd L Ö V Y O U

2009-09-27 @ 11:46:58
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0